Verzending & levering

Hieronder staan de meestgestelde vragen en antwoorden over de verzendingen van Silvano Waterbedden

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

We berekenen over onze producten GEEN verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 20,- . Voor bestellingen onder € 20,- brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening. De retourzending is GRATIS.

Terug naar boven

Met welke logistieke partner word mijn product verstuurd?

De verzending wordt binnen Nederland & Belgie geleverd door PostNL. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de pakketdienst, ontvangt u van ons PostNL een e-mail met een trace en trace, zodat u op de website van PostNL de status van uw bestelling kunt volgen. Mocht u tijdens niet uitlevering niet aanwezig zijn dan word u pakket bij een afhaalpunt van PostNL of bij uw buren afgeleverd.

Terug naar boven

Wanneer word mijn bestelling afgeleverd?

Silvano Waterbedden verkoopt zowel losse accessoires en onderdelen als wel complete waterbedden en watermatrassen. Voor de zorgvuldigheid hanteren wij hiervoor twee verschillende levertijden

Losse producten en accessoires

Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Wanneer u onderhoudsproducten, watermatrassen, waterbedverwarming, waterbed tijken of losse onderdelen bestelt dan geldt ‘Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, is de volgende dag in huis’. De producten moeten wel op voorraad zijn. Dit wordt vermeld tijdens het bestellen van de artikelen. U ontvangt de producten per pakketpost.

Complete waterbedden

De levertijden van complete bedden varieren van 1 week - 4 weken. Dit is afhankelijk of uw waterbed op voorraad is. Wanneer u uw waterbed bij ons besteld dan nemen wij altijd telefonisch contact met u op. In dit gesprek lopen wij gezamenlijk uw bestelling door zodat wij zeker weten dat alles klopt en naar wens is. De complete bedden worden geleverd door onze monteurs als u heeft gekozen voor montage en anders worden de complete bedden verstuurd door het transportbedrijf (Mainfreight). Het transport bedrijf levert tot aan de deur. Zowel de monteur als het transportbedrijf (Mainfreight) zal altijd telefonisch een afspraak maken voor de levering van uw nieuwe waterbed. Bent u onverhoopt niet thuis bent wanneer uw complete waterbed wordt geleverd door Mainfreight dan word er door middel van een telefonisch afspraak een nieuwe afleverdatum ingepland.

Terug naar boven

Past het bed door de deur en of trappengat?

Houd u er rekening mee dat de boxen en of hoofdborden door de deur of het trappengat passen. Zeker bij de grotere afmetingen kan het evt. niet passen. Een box voor een 200cm breed bed is 100cm breed 24cm hoog en 200 tot 220cm lang. Het hoofdbord kan in sommige gevallen 220cm breed zijn, 10cm dik en 100cm hoog. Meet altijd na of het bed door de deur of het trappengat past. Indien u twijfelt bestel dan een kleinere afmeting welke wel past.

Terug naar boven

Hoe kan ik zien of producten op voorraad zijn?

Door onze real-time levertijden boven de “in winkelwagen” knop ziet u altijd gemakkelijk in een oogopslag of het item dat u zoekt, bij ons voorradig is. Deze voorraden zijn real-time verbonden met onze magazijn. Mocht het product niet op voorraad staan dan wordt er een leverindicatie aangegeven in dagen. Mochten er onverhoopt problemen voordoen met de voorraad en/of levertijd, wordt hierover door ons direct contact met u opgenomen. Op deze manier streven wij ernaar dat u ten alle tijden goed geïnformeerd bent over de actuele status van uw bestelling. Daarnaast kunt u voor eventuele vragen uiteraard ook altijd telefonisch +31 85 001 28 30 of per e-mail info@silvanowaterbedden.nl

Terug naar boven

Ontvang ik een track en trace om mijn bestelling te volgen?

Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail van PostNL (Nederland) of van Bpost (België) met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. Deze mail ontvangt u een werkdag voor de bezorging.

Let op: Nadat wij de bestelling hebben overgedragen aan PostNL is het NIET mogelijk om het verdere verloop van uw bestelling te volgen in ‘Mijn Account’. Ook geretourneerde artikelen kunnen NIET worden gevolgd via ‘Mijn Silvano Waterbedden’.

Terug naar boven

Ik heb de verkeerde producten ontvangen?

Ik heb een verkeerde maat/kleur van een artikel toegezonden gekregen, wat moet ik nu doen?

In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden.

Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is.

Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen of nog een tweede rekening ontvangt. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.

Via de betaalwijzen Vooruitbetaling, Creditcard, iDeal en Rembours betaalt in eerste instantie twee keer. Zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping krijgt u het restitutiebedrag op uw rekening teruggestort. Wel mogen wij wachten met terugbetalen totdat wij de retourzending hebben ontvangen.

In het geval dat u de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via telefoon +31 85 001 28 30 of per e-mail info@silvanowaterbedden.nl

Terug naar boven