Het is een drukke periode, zeker voor de postbezorgers. Bestel daarom op tijd, de bezorging kan vertraging oplopen rondom de feestdagen. Bedankt!

  • gratis verzendkosten (v.a. € 20,-)
  • 24 uurs levering

Verzending & levering

Verzendkosten

We berekenen over onze producten GEEN verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 20,- . Voor bestellingen onder € 20,- brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening. De retourzending is GRATIS.

Terug naar boven

Met welke logistieke partner wordt verzonden?

De verzending wordt geregeld door PostNL. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de pakketdienst, ontvangt u van ons een e-mail met uw track en trace, zodat u op de website van de betreffende pakketdienst de status van uw bestelling kunt volgen.

Terug naar boven

Verzendproces

Track & Trace

  • Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een verzendbevestiging e-mail met een PostNL track & trace code. Met deze code kunt u de bestelling pas volgen op de volgende werkdag.

Bezorg pogingen

  • Als POSTNL jou niet thuis aantreft, zal geprobeerd worden je bestelling bij een van de buren af te geven. Lukt dit niet, dan zal geprobeerd worden het pakket de volgende dag alsnog bij jouw thuis of de buren af te leveren. Als dat dan ook niet lukt, zal het pakket ofwel naar een POSTNL afhaalpunt worden gebracht.

Terug naar boven

Levertijden

 

De 24 uurs levering geldt voor producten op voorraad die op werkdagen voor 20:00 uur zijn besteld.

Gratis bezorging v.a. € 20,-Montage / Demontage
Watermatrassen 24 uur*
voor 20:00 besteld
4 - 6 Werkdagen*
Verwarmingen 24 uur*
voor 20:00 besteld
4 - 6 Werkdagen*
Beddentijken 24 uur*
voor 20:00 besteld
5 - 10 Werkdagen*
Onderhoud 24 uur*
voor 20:00 besteld
-
Bedtextiel 24 uur*
voor 20:00 besteld
-
Bedverlichting 24 uur*
voor 20:00 besteld
-

* Mits voorradig

Complete waterbedden

In de configurator is het mogelijk om de actuele levertijden van elk artikel te bekijken. Achter elke keuze in de configurator wordt tussen haakjes aangeven of het product op voorraad is, of in dagen aangeduid wat de evt. levertijd is. Omdat een bed uit diverse producten bestaat wordt de uiteindelijke levertijd voor het complete bed rechts onderin de configurator aangegeven.

Levertijden

Mocht u uw bed snel geleverd willen hebben, dan is dat mogelijk. Van veel maten hebben we bed onderdelen op voorraad liggen. Houd in de gaten dat bij uw keuze deze artikelen ook aangeven zijn als op voorraad. Mocht de configurator rechts onder aangeven dat alles “op voorraad” is, dan versturen we het bed ook nog de zelfde dag (mits voor 12.00 uur besteld).

Gratis bezorging v.a. € 20,- StandaardGratis bezorging v.a. € 20,- Incl. BedmeubelenMontage / Demontage Standaard / Incl. bedm.
Waterbed Silvano Plus 8 - 10 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
13 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
13 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
Waterbed Silvano Inside 8 - 10 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
13 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
13 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
Waterbed Silvano Light 8 - 10 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
13 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
13 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
Waterbed Silvano Split 10 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
13 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
16 - 19 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
Waterbed Silvano Box 10 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
13 - 15 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld
16 - 19 Werkdagen
voor 11:00 uur besteld

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om zelf de bezorgtijd van uw bestelling te bepalen. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

Ik was niet thuis toen mijn pakket werd aangeboden, wanneer vindt de volgende levering plaats?

PostNL probeert in totaal twee keer om uw bestelling bij u af te leveren. De 1e afleverpoging vinden plaats op maandag tot en met zaterdag. De 2e afleverpogingen vinden ook plaats op maandag tot en met zaterdag.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Uiteraard kunt u uw bestelling ook op een ander adres dan uw factuuradres laten bezorgen. In uw ‘Mijn Silvano’ account heeft u de mogelijkheid om een factuuradres en verzendadres op te geven. Dit kunt u te allen tijde aanpassen. Hierdoor hebt u de vrijheid om de ene keer uw bestelling te laten bezorgen op uw thuisadres en de volgende keer op uw werkadres.

Let op: Na het definitief plaatsen van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen. Ook onze klantenservice kan dit niet meer voor uw doen.

Terug naar boven

Bestelling volgen

Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u van ons een verzendbevestiging e-mail met uw PostNL track & trace code.

Deze track & trace code kunt u op de website van PostNL invoeren om het verdere verloop van uw bestelling volgen.

PostNL track en trace: https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken/

Terug naar boven

Pakket afhaalpunt

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om uw bestelling op een afhaalpunt af te halen. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

Terug naar boven

Foutieve levering

Ik heb een verkeerde maat/kleur van een artikel toegezonden gekregen, wat moet ik nu doen?

In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar u hebben verzonden.

Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste meteen retourneren en vervolgens op de website bekijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct te bestellen, zeker wanneer de voorraad nog maar gering is.

Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel(en) te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen of nog een tweede rekening ontvangt. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.

Via de betaalwijzen Vooruitbetaling, Creditcard, iDeal en Rembours betaalt in eerste instantie twee keer. Na de herroeping van het eerste product krijgt u binnen enkele dagen (uiterlijk 14 dagen na herroeping) het restitutiebedrag op uw rekening gestort.

In het geval dat u de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via het gratis nummer +31 85 001 28 30.

Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat moet ik nu doen?

In het geval dat u één of meerdere artikelen heeft besteld, maar deze artikelen niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via het gratis nummer +31 85 001 28 30.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld, wat moet ik nu doen?

In het geval dat u één of meerdere artikelen hebt ontvangen die u niet heeft besteld, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via het gratis nummer +31 85 001 28 30.

Terug naar boven